باتوجه به بررسی چند ساله برای افزایش سطح رفاه و آرامش ساکنین آپارتمان و تحلیل بازار شرکت های خدماتی تعمیراتی ، همچنین با تحقیق و بررسی روی اپلیکیشن های خارجی و داخلی که روی ارائه خدمات به مشتریان فعالیت دارند ما را به این نتیجه رساند که هیچ یک از شرکت ها و اپلیکیشن ها به طور تخصصی برای رفع نیاز و مشکلات مدیران ساختمان ایجاد نشده اند . که این موضوع مارا بر آن داشت با طراحی و ایجاد اپلیکیشن 24 این نیاز گسترده را پوشش دهیم. نحوه ای عمل کرد این اپلیکیشن این گونه است که اهالی ساختمان با وارد کردن این کد و ثبت مشخصات شخصی خود وارد واحد ساختمان مجازی خود می شوند و می توانند اجاره ی واحد ، قبوض و شارژ ساختمان را پرداخت کرده و سوابق پرداختی ثبت شده و در قسمت پرداختی ها قابل مشاهده می باشد . همچنین پرداخت شارژ ماهیانه را به اهالی آپارتمان یاد آوری می کند . اهالی ساختمان می توانند در تالار گفت و گو انتقادات و پیشنهادات خود را بگذارند . همچنین انواع شرکت های خدماتی ، تعمیراتی ، زیبایی ، آموزشی ، مراقبتی ، کترینگ ها و رستوران های معتبر و ثبت شده و دارای مجوز اصناف می توانند وارد این اپیکیشن شده و ثبت نام کنند و در دست راس اهالی ساختمان قرار گیرند. در این اپلیکیشن تابلوی قوانین وجود دارد که توسط مدیر ساختمان نوشته شده و در دست راس تمامی اهالی ساختمان می باشد که با ورود به آپارتمان مجازی آن را مطالعه می کنند . و همیشه در ساختمان مجازی قرار دارد و توسط مدیر ساختمان قابل تغییر و اضافه کردن است . سرویس دهنده ها می توانند محصولات و یا خدمات جدیدشان و یا تخفیف های ویژه خود را در این اپلیکیشن به اطلاع مشتریان برسانند .