دانش‌بنیان‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

4 مرداد 1403

بازدید از شرکت تیوان ویرا ایرانیان تولید کننده بازی های موبایلی

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد دزفول، دکتر محمدپور سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور دزفول از شرکت تیوان ویرا ایرانیان (استودیو تیوان) تولید کننده بازی های موبایلی بازدید نمود.

روز سه شنبه 4 مهرماه دکتر محمدپور سرپرست مرکز رشد به همراه کارشناسان مرکز مهندس مهرجو و مهندس کزازی به بازدید از شرکت تیوان ویرا ایرانیان (استودیو تیوان) تولید کننده بازی های موبایلی پرداختند.

این بازدید از دفتر استودیو بازی‌سازی تیوان در محل مرکز رشد دزفول به انجام رسید و مهندس مهدی توکلی زاده مدیرعامل شرکت تیوان ویرا ایرانیان در خصوص بازی های موبایلی اینگونه عنوان نمود:
با گسترش روزافزون بازی‌های موبایلی و توجه بسیاری از سازندگان به بستری که روی گوش‌های هوشمند وجود دارد، تنوع بازی‌های روی گوشی‌ها روز به روز افزایش پیدا می‌کند. همین امر توجه سازندگان ایرانی را نیز به خود جلب کرده است. پلتفرم موبایل به دلیل سادگی خاصی که در کاربردی بودن آن دارد محیطی مناسب برای سازندگان ایرانی ایجاد کرده است تا بتوانند ایده‌های خودشان را روی گوشی‌های هوشمند پیاده کنند. بازی کُلمِجور یکی از همین عناوین است.

مهندس توکلی زاده در ادامه بیان نمود: پروژه کلمجور یک بازی در سبک کلمات و دانستنی ها است که شاید از نظر فرم شبیه بسیاری از عناوین موجود در بازار باشد اما از نظر محتوا و شکلی که ارائه می‌دهد متفاوت است. چیزی که کلمجور را منحصر‌به‌ فرد کرده است در این است که تمرکزش روی توسعه صنعت گردشگری داخلی کشور می باشد و با استفاده از خلاقیت و تخصص در صنعت گیم، انیمیشن با تولید محتوای جذاب و تخصصی از ظرفیت های گردشگری به رشد و توسعه صنعت و چرخه گردشگری داخلی کمک می کنیم.

مهندس توکلی زاده اصلی ترین چالش فعالیت شرکت را نبود نیروی متخصص در منطقه عنوان نمود و همچنین حضور در رویدادها از طریق مرکز رشد را راهی موثر در شبکه سازی، بازاریابی، تبلیغات و جذب سرمایه گذار عنوان نمود.

در انتها مهندس توکلی زاده در خصوص سایر فعالیت‌های شرکت عنوان نمود: شرکت در حال حاضر 3 بازی موبایلی دیگر در دست تولید دارد و تولید انیمیشن را نیز آغاز نموده است. در پایان نیز دکتر محمدپور از سایر محتواها و محصولات تولید شده استودیو تیوان بازدید نمود.

از سایر افتخارات شرکت تیوان ویرا ایرانیان (استودیو تیوان) می توان به تجربه حضور در 3 برنامه تلویزیونی (میدون، اتم، شبکه خبر)، کسب مقام اول مسابقات کارآفرینی و … در سطح شهرستان، استان و کشور، کارآفرین و جوان برتر سال 1400 استان خوزستان و تنها شرکت دارای مجوز صنایع خلاق در شهرستان دزفول اشاره نمود.