دانش‌بنیان‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

4 مرداد 1403

رویداد « ایده من » در دزفول برگزار شد

مدیرمرکز رشد واحدهای فناور دزفول از برگزاری رویداد « ایده من » در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد واحدهای فناور دزفول؛ دکتر عبدالرحیم محمدپور در حاشیه برگزاری رویداد « ایده من »، اظهار داشت: با هدف کمک به شناسايي ایده‌های خلاقانه و کاربردی، ترویج فرهنگ ایده‌پردازی، نحوه ارائه ایده و ایجاد یک فضای رقابتی که افراد بتوانند در این محيط، ایده‌های خود را مطرح کنند، برگزار شد. در این رویداد به شركت كنندگان فرصت داده شد تا ایده خود را ارائه و نظر تخصصي صاحب‌نظران حوزه را جهت راه اندازي و ترسيم نقشه راه کسب و کار جويا شوند.
در ادامه مهندس مهرجو مسئول دبیرخانه اجرایی رویداد گفت: این رویداد به همت مرکز رشد واحدهای فناور دزفول و با حمایت پارک علم و فناوری خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با 20 ایده در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، الکترونیک، انرژی و فناوری همراه بود که پس از بررسی و ارزیابی ایده‌های نوآورانه توسط داوران مجرب، 12 ایده وارد مرحله نهایی رویداد شدند و در نهایت سه ایده برتر با نظر داوران این رویداد انتخاب شدند.

لازم به ذکر می باشد که طی برگزاری رویداد ایده من دوره های آموزشی متناسب با افراد نوپا که قصد ایجاد یک استارتاپ موفق برای ایده های خود را داشتند، به صورت رایگان برگزار گردید.