دانش‌بنیان‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

4 مرداد 1403

نشست بررسی همکاری‌های مشترک با مرکز رشد خلاق تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا

نشستی صمیمانه با حضور رییس محترم مرکز رشد خلاق تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا دزفول و مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دزفول با موضوع نحوه همکاری و تعاملات جهت بهره مندی شرکت های فن آور و نوآور در دفتر مدیریت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد دزفول، در این نشست که صبح روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار گردید در خصوص کارآفرینی ، کسب و کار و فرهنگ سازی برای تحقق ایده های کارآفرینان با استفاده از ظرفیت های موجود در مراکز رشد و خلاقیت به گفت و گو پرداخته شد .
در این نشست مدیر مرکز رشد دزفول اظهار داشت موضوع همکاری دانشگاه ها درحوزه فناوری باوجود اساتید متخصص ، دانشجویان فعال و همچنین واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد می تواند گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه باشد.
دکتر محمدپور خاطرنشان کرد: درنظر است تا از توان مرکز رشد دزفول برای توانمندسازی ، بستر سازی و همچنین استفاده از ظرفیت واحدهای فناور ، به جهت همیاری مرکز خلاق تیپ استفاده شود.
در انتها مقرر شد در حوزه تجاری سازی محصولات تولیدی فناوران مراکز، برگزاری کارگاه و رویدادهای مشترک، استفاده از ظرفیت تجهیزات آزمایشگاهی و… زمینه همکاری های لازم ایجاد شود.
در پایان دکتر نظری حسن آباد رئیس محترم مرکز رشد خلاق تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا دزفول از برخی محصولات تولیدی واحدهای فناور مرکز رشد بازدید به عمل آورد.

دسته بندی: