دومین جلسه هم‌اندیشی مدیران واحدهای فناور مرکز رشد دزفول برگزار شد

دومین جلسه هم‌اندیشی مدیران واحدهای فناور مرکز رشد دزفول در روز یکشنبه ساعت ۱۰صبح در محل سالن جلسات این مرکز و با حضور مدیران واحدهای فناور، سرپرست و کارشناسان مرکز رشد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد دزفول، در این جلسه دکتر محمدپور مدیر محترم مرکز رشد ضمن ذکر مطالبی در خصوص مسائل مرتبط با فناوری و شرایط موجود و ایجاد بستر شبکه سازی برای شرکت های فناور و رونق و حمایت از آنها لازم دانستند که این جلسات به صورت مداوم برگزار گردد تا از توانمندی ها و تجربیات شرکت های مستقر در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی جلسات هم اندیشی استفاده شود.

در ادامه این جلسه مدیران محترم شرکت های فن آور ضمن معرفی فعالیت ها، خدمات و محصولات فن آورانه و نوآورانه خود به بیان مشکلات در خصوص اخذ تسهیلات تبصره 18 و تسهیلات مشاغل خانگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول پرداختند.

همچنین مدیران شرکت های فناور که تجربه تکمیل اظهارنامه مالیاتی و مسائل مربوط به آن و شناسایی بازارهای جدید را داشتند، نکاتی را برای سایر شرکت های حاضر بیان نمودند.

در انتها کارشناسان محترم مرکز در خصوص همکاری برای ارائه تسهیلات به شرکت های صنعتی فعال در حوزه کشاورزی تا سقف 1500 میلیون ریال توضیحاتی را ارائه نموده و در خصوص اهمیت تکمیل و تحویل به موقع گزارشات پیشرفت به همراه مستندات لازم برای شرکت های فناور نکاتی را مطرح نمودند.

دسته بندی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *