
- معرفی و آشنایی با محیط فتوشاپ
- آشنایی با بخشهای مختلف: پنجره ها، منو، نوار ابزار در فتوشاپ
- آشنایی با اسناد گرافیکی
- آشنایی با ذخیره سازی فایل ها و خروجی در فرمت ها و حجم های مختلف
- آشنایی با ابزار انتخاب (Move) و پالت لایهها (Layers)
- آشنایی با ابزارهای برش و تغییر شکل
- آشنایی با ایجاد و استفاده از اشکال برداری
- آشنایی با لایه ها Layers
- آشنایی با ابزار Type و نوشتن
- آشنایی با پالت رنگی
- آشنایی با ابزار Pen Tool
- آشنایی و بررسی فعالیت در بازار کار سوشال مدیا (شبکه های اجتماعی)
- آشنایی با سایزهای مختلف طراحی سوشال مدیا
- آشنایی و بررسی طراحی ها و سبک های مختلف سوشال مدیا
- آموزش استفاده از Mockup به منظور پرزنت کارها
- آموزش جستجوی تصاویر با کیفیت و معرفی منابع برتر
- اجرا و تمرین چندین تمپلت در سبک و طرح های مختلف
- و ...

- * مروری بر مفاهیم و وظایف میکروکنترلرها
- * آشنایی با میکروپروسسور AVR
- شناخت کار با Programmer و فیوز بیت
- نصب و شناخت نرم افزار Code Vision
- نصب و شناخت نرم افزار Proteus به عنوان شبیه ساز
- آشنایی با مدارات راه انداز میکرو شامل تغذیه، ریست، کلاک
- مروری بر فرمانهای برنامه نویسی در زبان C
- کار با پورت ها و I/O ها
- راه اندازی صفحه کلید ماتریسی
- راه اندازی سون سگمنت
- راه اندازی نمایشگر کارکتری
- راه اندازی آنالوگ به دیجیتال
- ساخت یک ولت متر
- ساخت یک کنترل کننده دما
- آشنایی کلی با قبلیت های سخت افزاری میکروکنترلر و رفع اشکالات
پیش نیاز: آشنایی با مباحث مدار الکترونیکی 1 ، کار با کامپیوتر ، کار با تجهیزات آزمایشگاهی

- آشنایی با اصول طراحی مدار اقتصادی و انتخاب میکرو
- بررسی و محاسبه میزان پردازش های مختلف
- نگاهی جدید به قطعات الکترونیکی
- دیتا شیت خوانی
- مدارات تغذیه و انتخاب بهترین مدار
- نویزگیری مدارات
- اثبات مالکیت معنوی طراحی
- مدارات سوئیچ زنی خروجی
- مدار راه انداز قدرت موتور DC و چیپ های درایو آن
- کاربردهای متنوع تایمرهای میکروکنترلر
- نوشتن کتابخانه برای قطعات خاص
- استفاده از لاجیک آنالیزور
- بررسی و تعیین نوع رابط کاربری در طراحی
- مدارات مورد نیاز برای آنالوگ به دیجیتال صنعتی
پیش نیاز: گذراندن دوره پیشرفته AVR ، مدارات الکترونیکی و الکترکی، مدارات مجتمع آپ امپ

- آشنایی با اصول طراحی مدار اقتصادی و انتخاب میکرو
- معرفی قابلیت های میکروکنترلر AVR در بهینه سازی کد نویسی
- آشنایی کامل با مفاهیم وقفه (Interrupt)
- آشنایی با تایمر/کانتر در AVR
- بررسی کامل Timer0 و Timer1 و Timer2
- تولید سیگنال pwm و کاربرد آن
- آشنایی با قابلیت wdt
- آشنایی با مفاهیم ارتباط سریال و نحوه تولید فریم سریال
- برقراری ارتباط بین میکروکنترلر و کامپیوتر به وسیله ارتباط USART و نرم افزار serial monitor
- پروتکل های RS485 و RS422
- ارتباط از طریق i2c
- استفاده از حافظ های eeprom خارجی
پیش نیاز: گذراندن دوره مقدماتی ، آشنایی با مباحث مدار الکترونیکی 1 ، کار با کامپیوتر ، کار با تجهیزات آزمایشگاهی

- اصول پایه طراحی صفحات وب و آشنایی با مفاهیم
- آموزش html و css
- آموزش پایه seo
- آموزش پایه جاوااسکریپت
- آموزش پایه react
- آموزش راه اندازی وب سایت با ورد پرس

بوت کمپ 3 روزه آموزشی (20 ساعت آموزش فشرده)
- آشنایی با صنعت و بازار کار بازیسازی ایران و جهان
- آموزش طراحی بازی (آموزش نوشتن سند بازی شامل قوانین، مراحل، نقشه ها، مدلهای درآمدی، آرت هنری، فروشگاه و ...)
- آموزش فنی (آموزش برنامه نویسی و کار با موتور بازی سازی یونیتی)
مسابقه گیم جم 2 روزه
- تیم سازی شرکت کنندگان در دوره آموزشی در قالب تیم های 2 الی 3 نفره
- انتخاب موضوع و سبک بازی هر تیم
- آغاز فرایند ساخت بازی
- پایان زمان ساخت بازی و پرزنت بازی های ساخته شده توسط هر تیم
- اختتامیه و اعلام نتایج برندگان و اهدای جوایز
پیش نیاز: علاقه مندان 15 سال به بالا امکان حضور دارند. دوره آموزشی از سطح ابتدایی صفر می باشد. هنرجویان در پایان دوره میتوانند بازی خود را بسازند و در مسابقه بصورت تیمی شرکت کنند.